Zarządzanie programami lojalnościowymi – czy warto?

Programy lojalnościowe mogą znacznie zwiększyć zainteresowanie naszą działalnością. Zyskujemy nie tylko stałych klientów, ale również znaczny wzrost zysków. Zarządzanie programami lojalnościowymi – http://positiveretail.pl/systemy-lojalnosciowe/ – pozwala na stworzenie systemu idealnie dopasowanego do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorstwa. Będzie to program w stu procentach dopasowany do naszej działalności, dzięki czemu przyniesie znacznie szybsze rezultaty.

Zalety systemu do obsługi programów lojalnościowych

Zarządzanie programami lojalnościowymi poprzez skonfigurowany system niesie za sobą szereg zalet. Po pierwsze możemy w jednym miejscu zgromadzić wszystkie niezbędne nam informacje, takie jak m.in. preferencje i zachowanie klientów podczas zakupów. Zrozumiemy oczekiwania naszych odbiorców, dzięki czemu podejmiemy efektywniejsze działania marketingowe. Warto dodać, że zarządzanie programami lojalnościowymi umożliwia również monitorowanie efektów rozpoczętych akcji. Jeśli przynoszą one zbyt mało korzyści, to zostaną stopniowo wyeliminowane i zastąpione nowymi.

Stała kontrola nad programami lojalnościowymi przebiega na każdym etapie działań. Rozpoczyna się już w momencie ich projektowania i wdrażania, a kończy na tworzeniu rankingu efektywności.

Zarządzanie programami lojalnościowymi możliwe jest niezależnie od ilości punktów sprzedaży, czy też ich lokalizacji. Osoby zarządzające mają dostęp do szczegółowych raportów, czy też profili klientów.

Indywidualna konfiguracja

Zarządzanie programami lojalnościowymi to złożony proces, który musi być dostosowany do potrzeb działalności. Możemy skorzystać z wielu dodatkowych modułów, które będą działaś dokładnie tak, gdzie tego potrzebujemy. Do dyspozycji mamy np. moduł POS, czyli Profesjonalnej Obsługi Klienta. Umożliwia on sprzedawcy szybką obsługę klienta, dzięki bezproblemowemu dostępowi do informacji o towarach i usługach. System montowany jest w punktach stacjonarnych przy stanowiskach sprzedaży.

Dotykowy i prosty w obsłudze panel znacznie przyspieszą obsługę klienta. Wystarczy kilkanaście sekund, aby wyszukać interesujące nas dane. Do obsługi systemu nie trzeba odbywać specjalistycznych szkoleń. Odbywa się to w sposób intuicyjny, więc nawet nowi pracownicy szybko przyswoją zasadę działania.

Warto również dodać, że system pozwala obsługiwać kilku klientów jednocześnie. Oznacza to, że nawet jeśli jeden rachunek nie został zamknięty, to możemy rozpocząć kolejną transakcję. Jest to idealne rozwiązanie dla sklepów, gdy klienci potrzebują chwili czasu do namysłu, czy też pragną wrócić po jeszcze jedne produkt, który będzie naliczony do rachunku. Często dzieje się tak w przypadku, gdy dopiero przy kasie klient dowiaduje się o obowiązującej promocji np. dwa produkty w cenie jednego.

Platforma umożliwia automatyczne naliczenie rabatu na podstawie karty lojalnościowej. Sprzedawca oszczędza czas, gdyż nie musi wprowadzać zniżki ręcznie. Ponadto w systemie widnieją ceny z naliczoną zniżką. Jeśli klient poprosi o sprawdzenie ceny produktu, to panel wyświetli kwotę po odliczeniu zniżek.

Add a Comment